ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΗΣ
Το νέο, σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της ραγδαία εξελισσόμενης τεχνολογίας και της ψηφιακής οικονομίας. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται σε βασικούς τομείς όπως το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τα Κοινωνικά Δίκτυα, την Καινοτομία, τη Διαφήμιση στο Ίντερνετ, την Ψηφιακή Επικοινωνία, τις Πωλήσεις, τη Διοίκηση Ποιότητας, την Ηγεσία, την Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων, την Επιχειρηματικότητα και τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών, οι φοιτητές αναπτύσσουν διαπροσωπικές δεξιότητες απαραίτητες για την αγορά εργασίας, όπως επίλυση προβλημάτων, κριτική σκέψη, αποτελεσματική συνεργασία, λήψη αποφάσεων, ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων, δημιουργικότητα και ομαδικότητα.
Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος περιλαμβάνει τόσο γενικά όσο και εξειδικευμένα μαθήματα. Όπως συνηθίζεται στον χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων, τα γνωστικά αντικείμενα δέχονται διεπιστημονικές επιδράσεις από συναφείς επιστήμες όπως η οικονομική επιστήμη, η διοικητική επιστήμη και η ψυχολογία. Στα πρώτα τρία χρόνια σπουδών, οι φοιτητές αποκτούν μια σφαιρική και γενική γνώση όλων των βασικών λειτουργιών μιας επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των αρχών διοίκησης επιχειρήσεων, μάνατζμεντ, οικονομικών, λογιστικής και χρηματοοικονομικής.
Στο τέταρτο έτος σπουδών, οι φοιτητές επιλέγουν μία από τις παρακάτω κατευθύνσεις:
- Διεθνής Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
- Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού
- Επιχειρησιακή Αναλυτική
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Πεδίο
- Πόλη
- Βάσεις 2024
- Βάσεις ΕΠΑΛ 2024
Επαγγέλματα από Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο ΟΠΑ
Ενδεικτικά μερικά επαγγέλματα που μπορείς να κάνεις με ένα πτυχίο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας από το ΟΠΑ: