ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΗΣ
Το Τμήμα Εργοθεραπείας (ΠΑΔΑ) έχει ως αποστολή την προώθηση της γνώσης και της πρακτικής της επιστήμης της εργοθεραπείας μέσω της διδασκαλίας και της έρευνας. Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος επικεντρώνεται στη μελέτη των δραστηριοτήτων του ατόμου σε τομείς όπως η αυτοφροντίδα, η παραγωγικότητα και ο ελεύθερος χρόνος, και στην αντιμετώπιση των δυσλειτουργικών στοιχείων που επηρεάζουν την καθημερινή του ζωή.
Οι στόχοι του Τμήματος περιλαμβάνουν:
- Κατάκτηση Λειτουργικότητας: Εστίαση στην εργοθεραπευτική παρέμβαση για την επίτευξη του ανώτερου επιπέδου λειτουργικότητας και προσαρμοστικής συμπεριφοράς του ατόμου.
- Επαγγελματική Κατάρτιση: Παροχή στους φοιτητές των απαραίτητων εφοδίων για την επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
- Ανάπτυξη και Διάδοση Γνώσεων: Συμβολή στην ανάπτυξη της επιστήμης της εργοθεραπείας μέσω της έρευνας και της διάδοσης σύγχρονων γνώσεων στον τομέα.
Το πρόγραμμα εξοπλίζει τους φοιτητές με τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες για να αντιμετωπίσουν επαγγελματικές προκλήσεις, επιδιώκοντας να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των ατόμων και την κοινωνική τους ένταξη.
- Πεδίο
Τρίτο
- Πόλη
Αθήνα
- Βάσεις 2024
14530
- Βάσεις ΕΠΑΛ 2024
18860
Το τμήμα εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής προσφέρει ένα σύγχρονο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πρόγραμμα σπουδών που καλύπτει τόσο τη θεωρητική κατάρτιση όσο και την πρακτική εφαρμογή των αρχών της εργοθεραπείας. Το τμήμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην κλινική εκπαίδευση, προσφέροντας πολλές ευκαιρίες για πρακτική σε νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης, ειδικά σχολεία και κοινωνικές δομές. Η πρακτική συμβάλλει στην κατανόηση του πραγματικού ρόλου του εργοθεραπευτή. Οι διδάσκοντες διαθέτουν υψηλό επιστημονικό υπόβαθρο και εμπειρία στον χώρο της υγείας, ενώ αρκετοί συμμετέχουν σε ερευνητικά προγράμματα και επιστημονικές δημοσιεύσεις. Επισης , Οι απόφοιτοι έχουν υψηλή απορρόφηση στον επαγγελματικό χώρο, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Παρόλα αυτά υπάρχουν και κάποια σημεία που χρειάζονται βελτίωση . Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του τμήματος, οι εγκαταστάσεις του δεν καλύπτουν πάντα πλήρως τις ανάγκες ενός τόσο πρακτικού και εργαστηριακού επιστημονικού πεδίου. Η ύπαρξη περισσότερων εργοθεραπευτικών εργαστηρίων και εξοπλισμού θα βελτίωνε την εμπειρία των φοιτητών. Τέλος , ορισμένα διοικητικά ζητήματα, όπως καθυστερήσεις σε δηλώσεις μαθημάτων, εξεταστικές ή πρακτικές, δημιουργούν άγχος και σύγχυση στους φοιτητές.