ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΗΣ
Το Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας) έχει ως αποστολή να προσφέρει θεωρητική και πρακτική γνώση υψηλού επιπέδου στους φοιτητές και να προάγει την έρευνα στον πολυδιάστατο τομέα της Επικοινωνίας. Το πρόγραμμα σπουδών του συνδυάζει την επιστήμη της Επικοινωνίας με τα Ψηφιακά Μέσα, λαμβάνοντας υπόψη το νέο ψηφιακό περιβάλλον. Μέσα από μια διεπιστημονική προσέγγιση, ενσωματώνει γνωστικά αντικείμενα από τις Κοινωνικές Επιστήμες, όπως Μαζική Επικοινωνία, Δημοσιογραφία, Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση, Έρευνα Αγοράς, Μάρκετινγκ, Πολιτική Επιστήμη, Κοινωνιολογία και Διαπολιτισμική Επικοινωνία.
Παράλληλα, το Τμήμα ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις των Ψηφιακών Μέσων και Νέων Τεχνολογιών, με ιδιαίτερη έμφαση στο Διαδίκτυο και τα Πολυμέσα, καθώς αυτές οι εξελίξεις επηρεάζουν άμεσα τον τομέα της Επικοινωνίας. Τα προσφερόμενα μαθήματα συνδέουν την επιστήμη της Επικοινωνίας με τα Ψηφιακά Μέσα, εκπαιδεύοντας τους φοιτητές να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις του επαγγέλματος του Επικοινωνιολόγου και του Συμβούλου Επικοινωνίας. Η κατάρτιση αυτή επιτρέπει στους απόφοιτους να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την επικοινωνία και τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα για μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία σε τομείς όπως η Πολιτική Επικοινωνία, Δημόσιες Σχέσεις, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Διαχείριση Κρίσεων, Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Δημοσκοπήσεις.
Επιπλέον, οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με τη Δημοσιογραφία (έντυπα, ηλεκτρονικά και ψηφιακά μέσα) και άλλους τομείς που απαιτούν τη διαχείριση Ψηφιακών Μέσων, όπως ο Τουρισμός, ο Πολιτισμός και η Εκπαίδευση.
Το Τμήμα διαθέτει εξαιρετικές υποδομές διδασκαλίας και εργαστηρίων, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική και κριτική σκέψη. Στοχεύει επίσης στην εξέλιξη της ακαδημαϊκής έρευνας σε θέματα όπως το Διαδίκτυο, τα Κοινωνικά Δίκτυα, το νέο Ψηφιακό Περιβάλλον, οι Δημόσιες Σχέσεις, το Μάρκετινγκ, η Διαφήμιση, η εκπαίδευση με ψηφιακά μέσα, η εξ αποστάσεως μάθηση, οι σύγχρονες μορφές Πολυμέσων και Μεικτής Πραγματικότητας, η εξόρυξη γνώσης και γνώμης, η Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής, η Πολιτική Επικοινωνία, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και η Συμπεριφορά Καταναλωτή.
- Πεδίο
- Πόλη
- Βάσεις 2024
- Βάσεις ΕΠΑΛ 2024